1. Met 4 personen gegeten op een zaterdagavond. Mooie omgeving, vriendelijke vaste serveerster aan onze tafel.
    Wijn geserveerd in glazen met streepje erop, om vooral niet te veel in te schenken. Voorgerechten smakelijk, maar zuinig.
    Hoofdgerecht werd geserveerd zonder opscheplepels voor de patat en mayonaise. Toen we om lepels vroegen deed de serveerster(niet onze vaste) erg moeilijk en onbeleefd, maar bracht ze wel.
    Hoofdgerecht werd door 1 van ons als smakelijk gewaardeerd, door 2 redelijk en door 1 matig.
    Ook hier weer erg zuinig met vlees, groenten en saus.
    Dessert voor 2 personen smakelijk en 1 redelijk, de koffie compleet (ongeveer 8 euro) hilarisch, geserveerd met een likeurtje en als verrassing 3 bonbons, rechtstreeks uit een doosje uit de supermarkt.
    Gelukkig was het met elkaar gezellig. Hoge prijs voor kwantiteit en kwaliteit.
    Niet voor herhaling vatbaar!

4,9