Op dit adres zit nu: Three

1. Kam Sang in Rotterdam is een van de beste chinezen die ik ken. Het eten is altijd geweldig lekker, maar de laatste tijd hebben wij toch redelijk wat min punten. Als je eet in het restaurant zelf is het top, en daar doel ik dan ook op met de bovenstaande regels. Door tijd gebrek zijn wij de laatste tijd niet in de gelegenheid om naar het restaurant te gaan, en laten we het eten bezorgen. Maar helaas, wat is het dan in en in triest, en dat zijn de minpunten. Vaak is het niet warm, en moet je bord de magnetron in. Maar wat het ergste is, is dat er zo vaak dingen worden vergeten. We hebben 3 keer besteld, en elke keer was er wel iets wat er niet bij zat. Dan weer de soep, dan de kroepkoek, en zelfs een keer een portie loempia's. Wat ik helemaal niet begrijp is dat als ze bezorgen, je eten beneden aan de deur in de portiek moet gaan halen. Wij wonen 3 hoog, zonder lift. Sorry, maar waar is dan het gemak voor om je eten te laten bezorgen? ik betaal bezorgkosten, en dan moet ik nog weg, en vervolgens is het niet compleet, gisteren niet warm, en een vrouw aan de telefoon die bij het opnemen van de bestelling er de ballen niet van begreep. Ik zij al tegen mijn zoon, wedden dat het weer fout gaat, dat was de zelfde vrouw, die ook de laatste keer de bestelling fout had gedaan, en ja hoor, weer fout, en het vermelde bovenstaande. Na dit nu voor de zoveelste keer te hebben meegemaakt, en Kam Sang heel wat kansen te hebben gegeven, nemen wij nu toch voorgoed afscheid.

3,7