in Lochem

Mediterraan genieten

1. Na jaren gezellig sfeer proeven op koopavond in het centrum van Lochem, nadat de auto goed te parkeren was aan de Noord wal. Achter de authentieke voorgevel van De Basiliek op de Kleine Markt kom je binnen in een modern en sfeervol ingericht restaurant. Na een vriendelijke ontvangst mag er een keus gemaakt worden uit de beschikbare tafels. Tijdens het aperitief kan er a la carte een drie gangen menu samengesteld worden. De prijzen zijn betaalbaar. Indien je de eigen leesbril vergeten bent om de kaart te kunnen lezen is dat geen probleem. Als service kun je gebruik maken van een leesbril van de zaak. De gerechten waren van sublieme kwaliteit, zoals de biefstuk mals en smaakvol bereid. De bijgerechten smaakten ook heerlijk! Verse knapperige groente en krokante bruine frietjes. Alles werd netjes, beleefd en verzorgd geserveerd door dezelfde serveerster. Dit is persoonlijker, dan wanneer bij elk gerecht een ander personeelslid aan tafel komt serveren en vragen wat voor wie bedoeld was (wat tegenwoordig vaak voorkomt bij andere restaurants). Voor ons betekende het gezellig tafelen met vrienden en in alle rust samen gezellig bijpraten, waar we alle tijd voor kregen en tot slot werd on nog een rondje van de zaak aangeboden. Achterin het restaurant waren tip top schone en ruime toiletten. Midden in het restaurant kon je een blik werpen in een open keuken, wat nogmaals de verzorgde en hygienische werkwijze bevestigde. Voor ons betekende het een volledige avond gezellig uitgaan.