1. van der heide

Heb er twee weken geleden gegeten op een mooie zaterdag! Waren s'middags langs geweest om op het terras te genieten van het weer en het super mooie uitzicht over de haven. Het was lekker druk! s'middags hebben wij ook besloten om er s'avonds te gaan eten en dat was achteraf gezien een zeer goede keus! Ze hebben een nieuw menu voor maar 24,95 waar de mensen zelf kunnen kiezen uit drie gangen en de prijs blijft het zelfde ! En wat we kregen was gewoon super echt heerlijk en helemaal voor zo'n prijs.
    De zaak zat gewoon tot aan zijn nok vol en bleef vol tot s'avonds laat, dan zou je denken dat je je eten niet echt op tijd krijgt of dat het te koud is, maar nee hoor precies goed op tijd bediend en het was heerlijk. Al met al een super avond gehad en zeker een aanrader voor degene die op urk komen.