Op dit adres zit nu: NONNA!

1. Al meerdere keren geweest, maar laatste keer was echt teleurstellend. Om 20.00h op zaterdagavond hadden we gereserveerd, omdat er geen tafel vrij was, werd ons gevraagd plaats te nemen boven aan de bar. Er werd daar een drankje aangeboden. Uiteindelijk konden we om 20.40h aan tafel en hebben we totaal 1h15m gewacht todat er eten op tafel kwam. De bediening liep erg ongecoordineerd rond en had onvoldoende kennins aaangaande de gerechten die geserveerd werden. Het eten was goed, maar niet zo goed als de prijzen zouden suggereren. De hoeveelheden waren anders (minder/kleiner) dan onze voorgaande bezoeken. De rekening was ook niet mis: € 90 voor alleen een voor- en hoofdgerecht. Het was wel op zijn plaats geweest het aangeboden drankje, ivm lange wachttijd (hoezo reserveren?) ook daadwerkelijk aan te bieden. Wij zijn voorlopig even uitgekeken op Bellagio. Zoals in 2007 ook al gezegd werd, is de prijs/kwaliteit slecht en op het moment dat de zaak vol is, de bediening beneden peil is. Erg jammer!

4,9