1. Voorop gesteld, in de keuken en in de bediening werken jongeren met een beperking.
    In dat geval vind ik dat je er niet over mag vallen als er eens iets vergeten wordt. Gewoon er nog eens vriendelijk aan herinneren. Verder doen ze hun best. Beter dan in veel andere restaurants zelfs, ze stralen een bepaald plezier uit. Dat is prettig.
    De gerechten zijn 'gemiddeld'. Ik zelf had als voorgerecht een romige mosterdsoep welke gewoon goed smaakte. Mijn vrouw tortilla met pittig gehakt welke ook goed smaakte. Als hoofdgerecht had ik de boeuf bourbuignon, welke hoog op smaak was, Misschien iets te zoet. M'n partner een steak(je) welke helaas doorbakken was. Er zat een beetje groente bij beide gerechten, welke alleen water had gezien. Verder was er niets mee gebeurd. Jammer. De nagerechten waren standaard maar in orde.