1. Anneke Duijsters

Afgelopen zomer had ik bij de camping 't Selaentsje 'n kano gehuurd. De hele middag heb ik heerlijk op het water gedobberd.
    Bij terugkomst op de camping moest ik alleen uit de kano stappen, en wat ik verwachtte gebeurde ook. Ik viel om en belandde in het water. Op dat moment was er niemand aanwezig en moest ik alleen op de kant proberen te klauteren. Uiteindelijk lukte me dat en ben toen kletsnat naar Piacco gelopen. Marjan adviseerde me om 'n lekkere warme douche te nemen, om daarna bij Piacco te komen eten. Zo gezegd zo gedaan. Ik knapte helemaal op van de douche maar meer nog van de lekkere hap die mij bij Piacco geserveerd werd. Heerlijk gebakken frites, lekkere verse sallade met 'n mals stukje vlees. 'n IJsje toe en persoonlijk praatje maakte mijn dag helemaal goed! Ondanks de duik in het water was het voor mij 'n dag met 'n gouden randje.
    Wat fijn om Piacco zo dicht in de buurt te hebben en even wat lekkers te gaan eten.
    Tuinontwerpen Anneke