Op dit adres zit nu: Crystal Cine

1. Wat mij bij dit restaurant opvalt is dat een gerecht telkens op een andere manier wordt opgediend, ook al bestel je hetzelfde. Dit is mij nu al een aantal keer overkomen. Ook krijg je niet altijd wat omschreven wordt op de kaart. De bediening is ronduit waardeloos; de ene keer vergeten ze het bestek, dan weer komt er om de minuut een serveerster om de bestelling op te nemen (terwijl je het bij een ander al hebt besteld) en dan weer vergeten ze wat je besteld hebt. De serveersters zijn overigens wel vriendelijk, maar de bediening is duidelijk een verbeterpunt. De ambiance is okee, voor een combi van film/etentje is het goed te doen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed; voor 20 euro een degelijk 3-gangenmenuutje incl. bioscoopfilm of welkomstcocktail. Van dit restaurant is echter veel meer te maken, desondanks kom ik hier graag een hapje eten!