1. Vanavond gegeten bij H'eerlijk. Wat de meeste eerdere recensenten al schreven klopt. De gastvrouw is een prettige persoonlijkheid, het etablissement gezellig en het eten is puik. Wat voor mij bijzonder prettig was is dat de attente bediening direct een karaf water neerzette. Gratis dus, zoals het hoort. Wat daar ook erg prettig was is dat er weliswaar wat muziek aanstond, maar dat die niet overheerste zoals in sommige andere restaurants. Hier ook geen schreeuwerige en lawaaierige gasten zoals helaas vaak ook in andere gelegenheden het geval is. Mijn idee hierbij is: integere gerechten, integere gasten! De mens is weliswaar niet wat hij eet, maar het een heeft altijd wel wat te maken met het ander.
    De bediening was vriendelijk en attent te noemen. Ze had onthouden dat ik bij het hoofdgerecht graag één glas koude witte wijn wilde, en gaf ook direct een door haar gemaakt klein foutje toe terwijl ze dit herstelde. Kijk, zo doe je dat.
    Het eten? Gewoon erg lekker. Hoe kan het ook anders als het echt biologisch is en het doel is om de gasten het naar de zin te maken.
    De gerechten kwamen ook niet te snel of te langzaam achter elkaar. Ook daarin: goede service en aandacht.
    Mij lijkt de kans groot dat wij hier gaan terugkomen. H'eerlijk staat op de kaart!!!