1. Chris 4202 punten

Hier recentelijk samen met mijn vader gegeten. Persoonlijk ben ik geen enorme fan van Grieks eten, maar we wilden hier toch gaan eten gezien onze gebruikelijke keuze in Maasbracht helaas gesloten was.

Het eten en drinken vond ik best goed. Ik koos voor een gyros gerecht, waarvan de gyros ruim voldoende was. De frieten waren een beetje flauw, wat zout had dus geen kwaad gekund. Verder een wat boterige saus erbij, smaakte niet echt lekker. Het eten gaat, maar ik heb bij andere Grieken beter gehad.

De sfeer vond ik net voldoende, op zich was er weinig mis, maar de personen voor en achter ons zaten te dicht bij. Sowieso had het terras ruimer gemogen, want we konden andere gesprekken best volgen als we dat gewild hadden, daarnaast was een tafel nogal luidruchtig, wat niet prettig was. Ook was het een beetje irritant dat er vaker personen langs kwamen met de fiets, en er dan vanaf dit terras hard geroepen werd. Een rustigere zit zou mijn voorkeur wel gehad hebben.

De service was prima, de heren waren zeer vriendelijk en snel, dus er waren geen irritante wachttijden. Ze waren overigens bij zowel de aankomst als het vertrek zeer netjes, dus over de service heb ik niets te klagen.

De prijs / kwaliteit vond ik best goed. Het eten had dus beter gekund, maar gepaard met de goede service, redelijke sfeer in verhouding tot de (vrij lage) prijzen hier, was dit goed te doen. Ik heb echter wel het idee dat een goede Turkse zaak zowel goedkoper als lekkerder zal zijn, en dan is het vooral de zitting op het terras en de wat uitgebreidere service, die dat moeten goedmaken.

Concluderend vind ik dit een aardige keuze, voor de wat minder kritische mens zal het hier meer dan voldoende zijn, tegen een prima prijs. Voor mij persoonlijk is het een beetje een twijfel geval, misschien dat we nog eens hier zullen gaan eten, maar voorlopig ga ik toch liever terug naar de gebruikelijke keuze.