Op dit adres zit nu: Antons Biergarten

1. Op de bonnefooi zijn we restaurant De Uitgeverij binnengegaan, want we zijn totaal niet bekend in Doetinchem. We werden hartelijk en correct ontvangen door gastvrouw Gieke en mochten zelf een tafeltje kiezen in het fraaie restaurant.

De kaart was veelzijdig. We kozen gefrituurde champignons en gamba's als voorgerecht en varkenshaas met brie en honing en parelhoen als hoofdgerecht. Alle gerechten waren vers, heerlijk op smaak en leuk gepresenteerd. De huiswijn was ook uitstekend en paste prima bij alle gerechten.

Met Gieke heeft De Uitgeverij een onvolprezen gastvrouw in huis. Niets is teveel, ze heeft 3 paar ogen en ze straalt als ze merkt dat je tevreden bent. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we beslist vaste gasten worden!

Tip: Als u daar gaat eten, neem dan beslist ook een kijkje in de prachtige oude bibliotheek op de 1e etage.

Heel veel succes met jullie geweldige restaurant!

Annemiek van Goch & Ron Sijtsma,
    Wintelre (NB)