Op dit adres zit nu: Fino

1. Mijn vriend en ik werden allerhartelijkst ontvangen door de gastvrouw. We werden vlot bediend en kregen eerst een heerlijke amuse van het huis. Soep was heerlijk vers van smaak, alleen miste ik een heel klein stukje vlees of gehakt daarin. Daarmee was de soep compleet geweest. Lekkere, verse, kokend hete frieten en het bord mooi opgemaakt, perfect! Net zoals het toetje. Fijne sfeer en ontzettend vriendelijke bediening, een aanrader voor iedereen die van zijn avond een succes wil maken. Ze lieten ook precies genoeg tijd over om alles rustig te laten bezinken geen haast werk. Complimenten!

1. M. Fijneman
    Van restaurant

Hallo mevrouw Coehorst,
    wat leuk dat U zo'n FIJNE recensie hebt geschreven en dat U een heerlijke avond bij ons hebt gehad. Dat is waar we het voor doen! De volgende keer dat U Gasterij/Bistro FIJN bezoekt, ontvangt U van ons een kopje koffie van het huis na lunch of diner als dank voor Uw recensie.

Fijne groet,

Mirjam Fijneman