1. Kees 36 punten

Voorheen altijd lekker gegeten , maar twee weken terug was een drama, grote groepen kunnen ze waarschijnlijk niet aan..Voorgerecht(gegratineerde mosselen)was prima...Maar het hoofdgerecht wat uit gamba's gebakken in knoflookolie bestond, was werkelijk een fiasco..We hebben hier met 4 personen een klacht over in gediend,maar er werd geen actie ondernomen..er was geen spoortje knoflook te bekennen..3 punt zakjes friet voor 19 personen? Ook het iedereen voorzien van een drankje had wat beter gekund..
    Ik kom hier nooit meer!!!

1. Beste Kees,

Als restaurant willen wij toch graag reageren op deze resensie.

Als er een klacht was geweest over de gamba's, en dat was gelijk gebeurt, dan hadden wij zeker voor een passende oplossing gezorgt. Echter, als alle borden leeg zijn, terwijl er wel gevraagt is of alles naar wens was, dan kunnen wij daar niks meer mee.

Als je hier vaker komt, dan weet je ook dat 3 zakken friet voor 17 personen echt niet aan de orde is, had ander bijbesteld... Er stond ruim voldoende, zeker omdat er bij het afruimen veel schaaltjes niet leeg waren.

Grote groepen is voor ons absoluut geen probleem, wij zijn de enigste in Zierikzee die dit soort groepen á la carte aan kunnen.

Wij hopen dan ook dat je in andere restaurants beter naar je zin zult hebben.

2. Beste Marcel de Bil,
    Misschien dat je het niet meer weet maar we waren met 19 personen.
    Om een klacht op te kunnen geven moeten jullie wel zorgen dat er iemand langs komt aan de tafel. Toen er uiteindelijk werd gevraagd of alles in orde was zijn de klachten medegedeeld maar daar werd helaas NIETS mee gedaan.
    Friet is gelijk al bijbesteld toen het eten op tafel werd gebracht. Dan na ruim een half uur, als de rest al op is, komt de friet eindelijk.
    De bediening laat heel veel te wensen over, we hebben steeds moeten bedelen om een natte spons of dat er misschien ook nog iets te drinken kon komen.
    Persoonlijk had ik er zeker voor gezord dat ik deze vervelende kwestie had opgelost.
    Er is bijna 900 euro afgerekend en daarvoor had ik toch op zijn minst de jubilaris uitgenodigd om op kosten van de zaak opnieuw te komen eten waaruit blijkt dat het wèl goed kan.
    In elk restaurant kan er wel eens iets mis zijn maar nu heeft U veel klagers over dezelfde feiten. Doe daar maar eens iets mee zodat de klachten afnemen.
    Tot ziens.