in Doesburg

Een culinaire verleiding

1. Afgelopen zaterdagavond gebruik gemaakt van de groupon 5-gangen proeverij. Een aangenaam ontvangst waarbij de jassen werden aangenomen en we naar onze tafel werden gebracht.
    Vervolgens werd ons een wijnarrangement aangeboden, waar ik gebruik van maakte, mijn vriend moest rijden dus die kon daar niet van mee genieten. Vol enthousiasme werd ik verrast met heerlijke wijnen die heel goed samengingen met de heerlijke gerechtjes en de vinoloog me de details over vertelde. Ik vond het super om in een restaurant te zijn waar er mensen werken met zoveel passie voor hun vak, helaas kom je dat niet vaak meer tegen. Als afsluiter kregen wij een dessert trio waar ik een heerlijke sherry bij kreeg, echt een sublieme combinatie. Dit is een restaurant waar ik zeker vaker naar toe zal gaan en zal aanbevelen. Sfeer krijgt een 9 ipv 10, maar niet doordat het niet sfeervol was maar door de drukte waardoor het soms lastig was om mijn vriend te verstaan, maar dat ligt eigenlijk meer aan de andere gasten.

Bedankt voor een top avond !