1. Ook deze tent geprobeerd met een vv-voucher voor een lachertje van een prijs (tientje pp).
    Toen we aan kwamen lopen, dachten we dat we naar een snackbar liepen. Voorin was de afhaal, maar achterin was er nog wel een verrassend restaurantgedeelte, dat rond 19:30 nog stampvol zat.

We gingen zitten in het achterste gedeelte (aanbouw); eerdere gasten schreven, dat ze liever in hoofdgedeelte zaten dan in aanbouw.
    Ik en mijn vrouw waren blij, dat we juist hier zaten vanwege de beperkte hoeveelheid licht (spots), niet het harde TL-achtige licht in het hoofdgedeelte.

Decor is zeer basic zonder enige versiering (planten etc), maar dit is nu typisch een eettent, waar je niet komt voor een romantisch diner of een eerste date. Je komt hier simpelweg om je trek te stillen als je die avond geen zin hebt om te koken, maar die avond toch net niet het geld hebt om full blown te uit eten.

Meisje in de bediening was enige en was duidelijk, dat ze erdoorheen zat en t tijdens piekuren voor haar niet bij te houden was (meeste lege tafels waren nog niet opgeruimd). Ze was echter verder zeer attent en sympathiek, maar af en toe beetje paniekerig. Aan ons de taak om haar gerust te stellen.

Dan de gerechten; we werden enorm positief verrast. Vooraf hadden we vooroordelen in de zin, dat het wel niks zou zijn, maar zijn totaal verrast:

Tomatensoepje vooraf was inderdaad weinig verrassend, maar lekker huisgemaakt (wel kon de suiker iets minder naar onze smaak, maar verder lekker heet en OK).

Als voorgerecht namen we allebei de gebakken champignons, In een Amsterdams restaurant (sjieker dan deze plek) kregen we ooit gebakken champignons uit blikje/potje, maar bij Antonio's waren het echte, verse handgesneden champignons, gebakken in olijfolie en roomboter volgens ons.
    We genoten er enorm van en de portie was heel royaal. Als je een kleine eter bent, kon je dit bijna zien als hoofdgerecht.

Als hoofdgerecht namen we allebei zalm, was ook goed gebakken en vers. En niet de eeuwige friet, maar huisgebakken aardappeltjes, zoals mama/oma ze maakte. Lekker authentiek.
    Alleen jammer, dat er praktisch geen groente bij zat (als je de twee blaadjes sla niet meetelt).
    Toetje bestond uit gelato misto met spuitslagroom.

Er werd regelmatig -zonder teveel opdringen- gevraagd of we nog iets drinken wilden.
    Aan de upselling kunnen ze nog iets doen middels het vragen aan het begin of we brood met aiolli/tapenade willen (als ze dat uberhaupt verkopen, maar bij een Italiaan zou ik dat standaard verwachten) voor meer omzet.
    Wat dat betreft is dit restaurant iets te bescheiden.

Uiteindelijk zijn we zeer tevreden weggegaan (meisje gaven we nog 3 euro fooi).
    Deze plek verdient een volgend bezoek als reguliere klant om de rest van hun kaart uit te proberen; hun pizza's schijnen goed te zijn