in Zwolle

al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken van Zwolle en omgeving

1. Op zaterdag 1 juni hebben we in het pannenkoekschip gegeten . We hadden gereserveerd voor 17.00 uur voor 20 personen waaronder 10 kinderen van 1 tot 12 jaar. Blijkbaar waren ze niet ingesteld op ons gezelschap want we hebben meer dan een uur moeten wachten voordat de eerste pannenkoek werd geserveerd.
    Vooral voor de kinderen duurde dat veel te lang zodat ze erg ongedurig werden. De pannenkoeken werden in etappes geserveerd en de laatste kwam pas toen iedereen de pannenkoek al op had (wachten op elkaar was geen optie tenzij je koude pannenkoeken lekker vindt). De pannenkoeken waren niet allen even gaar, de glutenvrije zijn voor een groot deel (vanwege de smaak) niet opgegeten.
    De bediening was matig, een tweede drankje kwam niet of te laat. Ook werd er onterecht een consumptie op de rekening gezet. De chef excuseerde zich met opmerking dat er deze avond met nieuwe pannen werd gewerkt. Een slap excuus, omdat we hebben gezien dat andere gasten die later kwamen veel eerder dan wij bediend werden.
    Ter compensatie van het ongemak kregen de kinderen een gratis ijsje.
    Jammer van de avond die feestelijk had moeten worden en, gelet op de ervaring,op een teleurstelling uitliep.
    Geen aanrader. Ons zullen ze hier niet meer zien.