1. Zondag uit eten geweest bij restaurant de Veldhoeve in Epe. We werden netjes ontvangen door een jonge dame. Mijn vrouw had als voorgerecht carpaccio en hoofdgerecht zalm en ik als voorgerecht zalmforel en als hoofdgerecht tournedos. Samen gekozen voor een wijnarrangement. Nu verwacht je bij dit restaurant een goed glas wijn. Maar wat we hier in ons glas kregen! Het leek wel of er water in de wijn zat bij de eerste wijn. De rode wijn bij mijn hoofdgerecht was een restje uit een fles en zat vol droesem ( bezinksel ). Dit verstoorde de hele sfeer van de avond. Geen dessert of koffie genomen om meer teleurstelling te voorkomen. Het eten was redelijk maar de slechte wijn verpeste onze avond. Zeker geen aanrader dus! Voor deze ellende moesten we ook nog € 116,- betalen.

4,5

1. Gewoon volgende keer (:)) de huiswijn nemen Edo........En als ik een glas wijn krijg met daarin droesem........zou ik het laten vervangen door een andere. Logisch toch?
    De eigenaren willen graag goede kwaliteit leveren, maar zijn soms ook net mensen. Dus ook zij kunnen een steekje laten vallen. Jij niet?