Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Mariënburg 59, 6511 PS, Nijmegen

1. Vanavond met vier personen gedineerd in Nijmegen. We kwamen om half zeven binnen en al om zeven uur werd het hoofdgerecht geserveerd. Het voorgerecht werd zo snel geserveerd dat het niet anders kan, dan dat het kant en klaar op ons stond te wachten. Direct erna kwam het hoofdgerecht. Omdat we hebben gezegd te willen wachten is het nagerecht eerst later geserveerd. De salade was slap en waterig. Het eten, de hoeveelheid en kwaliteit, vonden we zeer minimaal. Gewoon niet wat je ervan mag verwachten. Toen kwam de koffie, maar helaas zonder bonbons want die waren op... Bracht de mannelijke bediende het nog redelijk fatsoenlijk met excuus, bij het afrekenen had de serveerster de volgende verklaring: "Tja, het personeel vindt ze ook erg lekker en eh, we gooien er af en toe ook wat weg vanwege de warmte"....
    Nu heb ik toch een heel ander beeld van het weer in deze lente dan de medewerkster. Van enige tegemoetkoming was geen sprake.

Al met al een flinke tegenvaller en ik durf een volgende keer daar zeker geen gasten meer mee naar toe te nemen. Jammer!

3,7