1. Je komt aanrijden bij een prachtige Drentse boerderij... Op het moment dat je binnenloopt, kom je in een gedateerd interieur. Dit kan in postieve zin verrassen, maar helaas... De bediening was behulpzaam en vriendlijk, het eten niet restaurant waardig. De keuken mag zich serieus afvragen of je deze kwaliteit van eten wilt uit serveren. Varkenshaas met champignon-roomsaus uit een pakje, droog gebakken aardappels en warme groente uit blik die enkele minuten magnetron hebben mogen zien. Kinderen hebben met smaak frites gegeten, daar was niks mis mee. Nagerecht ook niet om over naar huis te schrijven... gekristalliseerd ijs en muffe koffie uit een koffie apparaat wat niet schoon is. Ik hou er niet van om mij ergens overwegend negatief over uit te laten, maar in deze heb ik geen andere mogelijkheid. Voor een frietje met of een pannekoek ben je hier waarschijnlijk op het juiste adres, maar voor een plate of á la carte eten zou ik dit station toch echt passeren en naar een goed restaurant in de omgeving op zoek gaan.

2,5