Op dit adres zit nu: Sevenhills

1. Wij gaan regelmatig uit eten en pakken zo af en toe (om het Bourgondische leven betaalbaar te houden) een Groupon mee. Niet te vaak, want regelmatig is het toch niet helemaal wat je er van verwacht. Zo niet bij de koetjes in delft. We waren aangenaam verrast. De keuze was ruim, het eten van hoog niveau en de bediening meer dan prima. De variatie in eten biedt voor ieder wat wils en de sfeer leent zich goed om een lekker avondje heerlijk te eten en te borrelen ( de Italiaanse huiswijn is erg lekker en niet eens duur). De bedoeling van groupon is om mensen kennis te laten maken met nieuwe restaurants, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit ergens terug ben gegaan om voor het volle pond te eten. Bij de Koetjes in delft zullen ze ons zeker terug zien want ook het volle pond biedt waar voor zijn geld. Het was heerlijk!!