1. Wij hebben met 8 volwassenen bij leuk gegeten. Bij aankomst werden we prettig ontvangen. Het duurde erg lang voor we konden bestellen. Het meisje dat ons bediende had weinig ervaring. Uiteindelijk kregen we onze gerechten maar er waren mensen aan onze tafel die hun broodje 10 minuten later kregen! Ik had een vis salade wat betekende twee kleine plakjes zalm, drie garnalen en een beetje sla.een broodje met boter kon er niet eens vanaf. Er werd ook niet gevraagd of we dat er bij wilden bestellen. Als het meisje dat ons bediende beter had opgelet dan had ze veel meer aan ons kunnen verdienen door een aantal keren te vragen of we nog wat wilde drinken. De toiletten waren niet schoon. Er was geen toilet papier. Buiten de deur staat een bank voor gasten die een sigaret willen roken maar je sigaret moet je maar op de grond uitdrukken, geen asbak te zien. Al met al een slechte ervaring!

4,1