in Kaatsheuvel

Kindvriendelijke restaurant, 750 meter van de Efteling.

1. Een week van tevoren ter plaatse afgesproken en meegedeeld om welke feestelijke gebeurtenis het zou gaan, het aantal personen en kinderen gemeld en speciale wensen, zoals vegetarische en glutenvrijje menu's.
    Tafel stond op afgesproken tijd keurig klaar. Aan tafel gezeten kregen we de mededeling, dat we het beste allen hetzelfde menu zouden kunnen bestellen, anders kon het wel eens lang duren! Dat kon dus niet gezien de wensen, die kenbaar gemaakt waren door de gasten. En inderdaad, trage bediening, redelijk bitse reactie op de vraag, wanneer de gerechten zouden komen. Na het voorgerecht duurde het anderhalf uur voordat het hoofdgerecht op tafel kwam. En dat voor een gezelschap met kinderen in alle leeftijden. Kleinere groepjes gasten, later gekomen, gingen voor. Uiteindelijk moesten een aantal gasten zonder dessert weg wegens het te late tijdstip voor de kinderen.
    Conclusie: de uitbater wil teveel verdienen met te weinig personeel. De bediening bestond uit een dame.Conclusie: niet geschikt voor grotere gezelschappen.