Op dit adres zit nu: Maddox

1. Miep 290 punten

Verschrikkelijke tent. Bij binnekomst wordt gezegt dat je maar een beperkt aantal tijd mag dineren. Ookal is de ingeplande tijd ruim voldoende, het geeft meteen een onrustig gevoel. Ook het steeds voorbij rennen van bediening draagt niet bij aan de sfeer.

De vis is smakeloos! Sommige gerechten zijn nog wel okee (met name door het sausje eroverheen), maar dit zullen niet meer dan vier gerechtjes zijn. De kaart is te beperkt en het eten is eentonig. De ober drong aan op een 'all you can eat', maar ik en mijn vriend hebben gelukkig a la carte gekozen. Met de beperkte menukeuze is het lastig een lekkere 'all you can eat' (dat is met beperkingen) samen te stellen. We hebben de helft van het eten laten liggen en zijn heel snel weer weg gegaan.

Prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht. Ik betaal liever iets meer, als ik dan gerechten met smaak krijg. Nooit meer!

1,7