Op dit adres zit nu: Bab Tomas

1. Tijdens een vriendinnenweekend in Maastricht hebben wij bij Reube gegeten, een echte aanrader!

Bij binnenkomst werden meteen onze jassen aangenomen en konden wij plaats nemen aan een mooie grote tafel aan het raam. We kregen vrijwel meteen een heerlijk mandje met brood, kruidenboter en olijven. Wat heel goed samenging met het aperitief wat ons werd aangeraden door de vriendelijke en zeer gastvrije bediening.

Iedereen koos voor het drie gangen menu. Heerlijk en zeker de moeite waard! De carpaccio was zalig, net als de lamsfilet, welke heel erg goed klaar gemaakt was. Ook de vegetariër onder ons heeft zeer goed gegeten. Na de heerlijke maaltijd kwam nog een heerlijk kaasplankje, waarna het diner goed werd afgesloten met een heerlijke kop koffie.

De open keuken, vriendelijke en gastvrije bediening en het heerlijke eten maakt Reube een top zaak en mag zeker niet gemist worden wanneer je een weekendje naar Maastricht gaat! Ga zo door Reube!

Vorige recensies van IrisR

• Heerlijk gegeten bij Reube! De carpaccio is echt een aanrader en de lekkerste die ik ooit gegeten heb. De angusbiefstuk was goed gebakken en het dessert was heerlijk! De prijs kwaliteitsverhouding van het 3 gangenmenu is helemaal top, net als de lekkere huiswijn die geserveerd wordt. De bediening is vriendelijk en gastvrij: uitstekende service. Kortom: het was een heerlijk avondje uit!