1. Hans 394 punten

Anders dan gebruikelijk, maar een bijzonder concept!

Onbeperkt eten voor € 23,50 p.p. excl. de drankjes en desserts.
    Je mag zo vaak als je wil, tot 22.00 uur, een nieuwe ronde gerechten bestellen.
    Er zijn diverse voortreffelijke gerechten, en de andere zijn zeker goed.
    Natuurlijk bepaalt je smaak dat je het een beter vindt dan het andere,
    maar ik heb niets gegeten dat onder de maat was.

Ruime keuze aan vegetarisch, vlees, vis, salades.
    Ook enkele voortreffelijke gerechten met geitenkaas.
    Vooral de salade met geitenkaas en de in honing gecaramelliseerde walnoten was bijzonder lekker.

De porties zijn logischerwijs kleiner dan bij een normale gang, maar daarvoor kun je ook gewoon 6 keer bestellen, of vaker als je buik dat aan kan...

Er zijn inderdaad een aantal gerechten waar je 2 of 3 euro (per keer) extra voor betaald, zoals voor de ossenhaas. En de halve kreeft kost zelfs € 6,50 extra.
    Maar dat staat duidelijk op de kaart aangegeven, en is een eigen keuze.
    Er is ruim voldoende keus uit de gewone gerechten, (zie ook hun website op eet.nu),
    en ik vind dat het hele concept zo eerlijk en goed in elkaar zit.
    Anders zou het niet voor deze prijs kunnen, en zeker niet gezien de kwaliteit!

Er is nog een beperking voor als je met een wat grotere groep gaat.
    Je kunt slechts 4 soorten gerechten per tafel bestellen.
    Niet dat je minder gerechten krijgt, maar er moet enkele malen hetzelfde worden besteld.
    Maar dit hebben we niet als een echt probleem ervaren.
    Tenslotte wil je diverse gerechten proberen, en dan bestel je gewoon met 2 of 3 personen hetzelfde.
    En heb je er erg veel moeite mee, dan splits je je tafel op, en bestel je apart.
    (Maar dan heb je geen garantie dat de gerechten gelijktijdig aankomen).

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, ook met de uitleg ivm de keuze van de gerechten.
    Het doel is duidelijk jou als gast tevreden te stellen, en dat is goed gelukt.
    De wachttijden zijn ook zeer redelijk.

Dit restaurant is zeker een aanrader, en ons gaan ze er vaker zien!