Op dit adres zit nu: Het Stadscafe

1. Afgelopen week lekker gegeten bij Van Kinsbergen, was niet super druk maar we waren ook vroeg met eten.
    Wat erg tegenviel was de bediening van het restaurant. Er liep erg veel 'jonge' personeel rond die duidelijk geen begeleiding kregen en ook niet weten wat service is. Ze kijken je niet een keer aan, vragen niet of alles naar wens is geweest maar 'bent u uitgegeten'. Het personeel zelf staat achter de bar met elkaar te kletsen, te eten, te drinken en zelfs make up bij te werken! Ook eet het personeel in de zaak zelf tussen alle gasten. Erg vreemd als je je eigen bediening een half uur later bijna naast je ziet eten en drinken. Ga dan in een personeelsruimte zitten of ergens in een hoek, maar niet midden in de zaak. Ook ontbrak er een leidinggevende. Er was wel 1 iemand met een oortje in waar de rest van het personeel constant bij stond, maar die leidinggevende was gewoon aan het drinken en het personeel dus aan het afleiden. Erg jammer allemaal. In mijn werk ben ik vaak op zoek naar leuke restaurants om gasten op advies naar toe te sturen, maar helaas komt Van Kinsbergen hier niet meer bij.
    Het enige personeelslid dat in mijn ogen weet hoe het werkt, was een klein, jong meisje met kort donker haar met een lok voor haar ogen die op een nette manier vroeg of alles naar wens was en of ze nog wat voor ons kon betekenen. Jammer dat zij pas op het einde van de avond in beeld kwam, want zij had het zeker beter gedaan dan hoe het nu is gegaan.

5,9