1. 3 bikers

Helaas niet zulke goede ervaring gehad vanavond. Vorig najaar 3 maal heerlijk gegeten. Nu ik weer in Simpelveld verbleef leek het mij niet meer als logisch dat ik hier weer ging eten. Wat een teleurstelling.

De heerlijke vissoep die rijkelijk gevuld zou zijn met vis en zeevruchten. Helaas zat er geen vis in, wel 3 scampie's (reden was leveringsproblemen), kan gebeuren. Ga ik 3 dagen later met gasten van mij er toch eten. Wat een aanfluiting de bediening zegt nog 'weer een vissoep?', dat zal dan wel goed komen zou je denken. Helaas een vissoep weer zonder vis en nu zelfs zonder scampie's (vreemd als je wel vis verkoopt). Friet kwam toen het hoofdgerecht op was en de mayonaise nog 5 min. later.
    Biefstuk met verkeerde saus, spare ribs zonder de beloofde maïskolf (na 12min, sorry ook niet meer voorradig). De bediening is 5 keer aan tafel geweest waar 3 lege glazen stonden. Mensen wat gaat hier fout in zo'n leuk restaurant. Wees misschien tevreden met iets minder gasten en lever betere kwaliteit/ serivce.

6,1