1. Nadat wij de beoordelingen van dit restaurant hadden gelezen hebben wij besloten hier ook eens te gaan eten. Vooraf namen we een voorgerecht van diverse warme/koude hapjes voor twee personen. De roze vispaté smaakt niet lekker evenals een bolletje groene smeuïge salade/paté welke ook nog eens best zout is. Het 'warme' gehaktballetje is lauw en droog. De gebakken groene peper is wel heerlijk evenals het stokbrood. Tussendoor vraagt een uiterst vriendelijke, maar knullige' ober of alles naar wens is. Terwijl wij met elkaar eten en praten bekijk ik ook het interieur. Ik begrijp dat je van het bord moet eten maar het interieur is slechts onderhouden en enigszins vuil (stof, dood blad van een bloem enz.). Boven elke tafel is een nummer geplakt in alle gevallen scheef. Als voorgerecht nemen we een gemengde schotel met hierin diverse Griekse vlees gerechten waaronder gyros. Het vlees smaakt heerlijk en lekker gekruid maar de gyros is bovengemiddeld vet. Meestal krijg je bij een griek krokant gebakken aardappel blokjes, hier niet. Hier serveert men aardappelschijfjes zo uit de zak in de frituur. Wel lekker maar niet grieks. De tzaziki smaakt redelijk. Deze hoort enigszins stevig te zijn, bij deze griek was het vrij dun. De Griekse salade welke mee geserveerd word op het bord is verre van grieks. Het is te nat en bevat zeer weinig lekkere witte kool waar de Griekse koolsalade om bekend staat. Ik bestel rode huiswijn en mijn tafel partner een ijs thee. De wijn is te doen maar de ijs thee smaakt ronduit slecht. Het is duidelijk dat deze oud is, er zit geen smaak aan en de prik is er uit. Bovendien: de stamper waarmee je het citroen schijfje kneust is smerig. Er zitten witte vlekjes en korrels op. Wij zijn n.a.v. de vele goede berichten echt ontevreden en komen hier niet nogmaals.