1. Joachim Stock

Ik had wèl via via gehoord van dit restaurant, maar mijn verwachtingen waren niet hoog gespannen, aangezien het dan alleen maar kan tegenvallen.

Nou.., ik heb hier samen met mijn vriendinnetje gegeten op de 'Songfestival' avond en ik kan alleen maar constateren dat het mijn stoutste verwachting overtrof. Wij hebben het 5 -kleine gerechten menu gekozen en de Sommelier de wijn uit laten kiezen. Wow! Het eerste gerecht (rauwe tonijnblokjes) was werkelijk een lust voor het oog en een streling voor de tong. Mooi in balans. Alle gerechten waren precies goed. De witte brigade heeft het goed onder de knie, evenals de bediening. Ondanks de stampvolle zaak, eventjes wat langer gewacht, maar dat is geen enkel punt. Onze kelner was een zeer voorkomende jongeman, die uitstekend onderlegd was in de wijn/spijscombinaties.

Kortom, een heerlijke avond.

Een topper, deze tent!