1. Na twee keer heel lekker gegeten te hebben met twee personen (super ribs en super ossenhaas), viel een dinertje met 6 personen helaas wat minder goed uit... De 'warmhoud-grills' waren bijna allemaal in gebruik, waardoor 3 mixed grills en één portie spare ribs op één 'warmhoud-grill' opgestapeld lagen. Geen mooie presentatie én we moesten zelf uitzoeken wat voor vlees het was en voor wie. De andere twee porties spare-ribs werden op een bord geserveerd, op zich niets mis mee, maar de borden waren koud en daardoor de ribs na 5 minuten ook :( Erg jammer dat het zo tegen is gevallen, zeker omdat wij Rancho Bravo zo de hemel in hadden geprezen!

Maar... Daarvoor toch twee héél goede ervaringen gehad. Met een klein gezelschap raden we dit restaurant dus zéker aan, maar met een grote groep kun je misschien beter verder kijken of de medewerkers hierop wijzen en voor alle tafelgenoten een 'warmhoud-grill' vragen.

P.s. Natuurlijk dit na het eten als tips meegegeven, waarop een rondje van de zaak volgde. Aardig!