1. JPV 140 punten

Heerlijk gegeten. Kwaliteit vlees en vis is uitstekend, zo ook het koud en warm buffet. Complimenten hiervoor. Toch ook minpunten te noemen; Tegen het irritante aan wordt er gevraagd of je nog wat wil drinken, zelfs als de tafel nog vol met drank staat. Als dan na zo'n 2,5 uur eten er geen drank meer kan worden verkocht maar je nog wel gezellig wil natafelen dan wordt er (door de "afreken" dame "gemaakt" vriendelijk) aangegeven dat alle vlees en vis gerechten de revue zijn gepasseerd en dat het tijd wordt om eventueel nog een laatste bestelling te doen en dan de zandloper op rood te zetten (...en dus te vertrekken) Dit vond ik echt slecht en zeer gast onvriendelijk overkomen. Deze laatste gang hebben wij overigens nooit meer gekregen (!) en wij hebben daarna daarom dan ook geen nagerecht meer besteld, dus een gemiste kans. Bovendien bleek achteraf dat er een speciaal tarief voor kinderen tot 12 van toepassing was waar wij geen weet van hadden. Toch heeft men het volle pond voor ons gerekend en hier met geen woord over gesproken. Conclusie, kwaliteit van eten is uitstekend maar er is een constant gevoel aanwezig dat je drank moet blijven consumeren om aan tafel te mogen blijven zitten en dat voelt niet prettig. Reden voor mij om hier niet meer terug te gaan ondanks het lekkere eten en de leuke formule. Buiten de nep vriendelijkheid van de dame die afrekent in het restaurant heb ik enkel hele vriendelijke personeesleden getroffen. De Obers aan tafel zijn hele leuke gasten, erg vriendelijk en gastvrij.