1. Ronald Burgmeijer

Al met al de ergste ervaring die ik in een restaurant heb gehad. Het eten houdt niet over maar valt nog te doen. Het brood van het voorgerecht (bruschetta) was aangebrand. De bediening vroeg of het niet lekker was geweest aangezien er nog korstjes op het bord lagen. Na het weggebracht te hebben kwam de bediening terug en vroeg wat er mis was geweest. Opnieuw aangegeven dat het brood aangebrand was. Er ontstond een hele discussie in het restaurant over het wel of niet aangebrand zijn met als toppunt de mooie vergelijking van de bediening: als een klant zegt dat de ossenhaas taai is en de kok zegt dat het goed is, dan is het gewoon goed. Ook nog de vraag gehad of ik wel bruschetta kende want haar man (de kok) was italiaans dus die wist echt wel wat hij deed. Nodeloos te zeggen dat we hierna zijn vertrokken.

2,7