Op dit adres zit nu: India4U

1. B. Hoekman

Aangekomen bij het jagertje zag alles er goed uit. Helaas zat er bezinksel in ons glas wijn, dit is een goed teken voor de wijn, maar hoort niet in het glas geschonken te worden, toen wij de eigenaar hierop attendeerde ging hij een discussie hierover aan. Na 45 minuten te hebben gewacht op ons eten, ben ik gaan navragen hoe ver ze met het eten waren. Het eten wat zo goed als klaar, en binnen 5 minuten hadden we het op tafel staan. De eigenaresse ging in discussie over de vraag, volgens haar was 45 minuten niet lang wachten. Ik vertelde dat ik alleen de vraag stelde zodat ik op de hoogte was, ze ging door met de discussie. Ik heb haar vriendelijk gezegd dat ik het niet de plek en het moment vond om een discussie te voeren. Binnen een paar minuten stond haar man naast me, en begon mij op een belerende manier aan te vallen. Ik ben hier niet op in gegaan. Het eten smaakte me goed en ik heb het opgegeten. Tijdens het afrekenen begon ik over wat was voorgevallen om het goed te praten. Echter heb ik helaas niet de mogelijkheid gekregen. Mijn hele avond heb ik me boos gemaakt om het gedrag wat deze mensen vertoonde.

Een goede reputatie opbouwen gaat snel, maar hem afbreken heeft deze man binnen een uur voor elkaar gekregen!

2,6