1. In 1 woord een superwok! Ruime parkeerplaatsen en een mooi,net sfeervol restaurant in een oriëntaalse sfeer. Fijne stoelen, ruime plaatsen, vriendelijk en behulpzaam personeel en dan heb ik nog niets over het eten e.d. gezegd. Dat was heerlijk! Er is ontzettend veel keuze in voorgerechten (vis, salade, soep, enz.), hoofdgerechten (wok, sushi, dim sum, van de plaat maar ook frites en pizza)... geweldig! En alles werd ruimschoots bijgevuld, zelfs na half 10, het zag er goed en vers uit en smaakte prima. Ook in de nagerechten was ruimschoots keuze, ijs, fruit, appeltaart, bavarois enz. En bij de all-inn kreeg je voldoende drinken geserveerd, je glas stond niet leeg. Wij hebben veel wok-ervaring maar deze wok staat bij ons op 1! Er is alleen één nadeel... als je niet kan kiezen, ga je er tonnetje rond vandaan. Oh ja, ook de toiletten zijn netjes en je kan er met een gezelschap eten in een aparte ruimte, en er is voor de kids een ruimte die met zorg is ingericht. Ga zo door!