1. Klein restaurant met een beetje een eetcafe gevoel. Gastvrije ontvangst. Tamelijk uitgebreid menu met ook de grootste klassiekers uit de Indiase keuken maar voor de geïnteresseerde ook Nepalese gerechten.
    Samosa's komen niet uit een zak van de groothandel maar zijn duidelijk zelf gemaakt net zoals de paneer.
    Voor de kinderen een butter chicken en een chicken korma die heerlijk mild waren. Zelf het Indian speciality menu besteld wat voor 25,50 een prima keuze is. Tandoori chicken was een tikje aan de droge kant maar verder was alles prima in orde.
    De zaak is geen ere divisie speler zoals sommige Indiase restaurants waar ik wel kom in Engeland. Aan de andere kant, het is absoluut een van de betere Indiase restaurants in Nederland en zeker in de regio. Neem daar bij een heel aantrekkelijk prijspijl en je hebt een zaak waar je zeker terug wil komen.