1. Afgelopen weekend met mijn vrouw een dagje touren door het oosten van het land. We kwamen aan bij de Boerderij De Gloepe in Diffelen.

Bij aankomst was het er gezellig. We hebben eerst gezellig onder het genot van een wijntje bij de open haard gezeten. Na circa 20 minuten werden we gehaald, onze tafel was klaar. We werden zeer vriendelijk geholpen door een gezellige jonge man, die ook nog humor had!

We hebben overheerlijke pannenkoeken gegeten, deze waren goed belegd en smaakte op zich prima. Na afronding kregen we een dessert, zonder poes pas gewoon lekker en goed! Bij de koffie werd een etagère met bonbons en snoepjes geserveerd.

Het restaurant ligt ontzettend mooi, vrij uitzicht als je buiten op het terras kan zitten en is van binnen gezellig ingericht. Maar volgens mij doen ze ook wel iets met inrichtingen.