Op dit adres zit nu: Gasterie Sigo

1. Guus & ingrid

Zijn hier gaan eten met Moederdag voor de eerste keer, ik ben zelf jaren lang kok geweest in verschillende gerenommeerde restaurants en we moeten jullie een pluim geven voor de producten die jullie voor deze prijs met deze kwaliteit op tafel zetten.
    We hebben na lange tijd weer eens lekker gegeten, dit we in het verleden al lang niet meer hadden mee gemaakt bij collega's uit de regio.
    Dit restaurant is een echte aanrader voor mensen die lekker en gezellig willen gaan uiteten in een ongedwongen sfeer, wij voelde ons hier echt thuis en we komen gegarandeerd nog meerdere malen bij jullie eten, eindelijk weer een plaats waar we gezellig kunnen vertoeven.
    De bediening is jong en creatief, staan open voor een leuk gesprek, veel mag en niks moet, zijn vriendelijk en gastvrij en de keuken, goede verse producten, leuke combinatie in kleur en smaak en ruime portie's , we zijn in ieder geval niet met honger opgestaan.
    Super ga zo verder, wij komen terug, misschien volgende week al met de Pinksteren.
    Guus en Ingrid

Vorige recensies van Guus & ingrid

• Voortreffelijk, lekker, ouderwets goed gegeten. Is weer iets anders dan dat sjieke eten. Borden zijn voortreffelijk opgemaakt, net alsof je in een sterrenrestaurant zit. We komen zeker snel terug, want voor deze prijzen gaan we graag uiteten.

Trouwens mijn complimenten voor de kerstversiering, heel smaakvol en gezellig.

Groetjes en tot snel, sabiene.