1. Heleen Arnold

Mijn vriendinnen en ik vonden het een gezellig restaurant, leuk die teksten aan de muur en zo. Er kwam een gemengd publiek, ook een gezinnetje met twee jongens van 11 en 13 jaar. We mochten bij binnenkomst kiezen uit de gereserveerde tafels. Dat kwam gastvrij over. We vroegen eerst een kan water en deden toen onze bestelling. Mijn vriendin vroeg om een glas prosecco, later bleek dat dit niet per glas werd geserveerd. Het eten smaakte prima, alleen moesten we erg lang wachten na de soep van een van ons. We kwamen om even na 6 uur binnen, en kregen de soep iets na half zeven, maar het hoofdgerecht pas na half 8. Ook de tafel met het gezin moest na het eerste drankje erg lang wachten. De ober verontschuldigde zich bij ons niet, zei slechts op onze vraag waar het eten bleef, dat het er snel aan zou komen. Bij het gezin verontschuldigde hij zich wel.
    Al met al heerlijk gegeten, alleen was de wachttijd te lang.