Op dit adres zit nu: Brasserie Burgh

1. Wat een gezellige moederdags etentje geacht te worden eindigde in een ramp!
    Mijn beide schoonouders aten de soep van de dag : champignonroomsoep welke zeer waterig was en geen kraak nog smaak had! Mijn schoonmoeder noemde het zelfs kattenwater/kattenmelk!!
    Ik zelf had de carpaccio met uitgedroogde blokjes oude kaas en onder wat verse sla her en der wat verlepte sla weggemoffeld! Mijn man had ook een zeer waterige tomatensoep waar een half tomaat die nog halfrauw was in ronddreef hij accepteerde dat niet en terecht: het zag er niet uit!! Dus dat werd resoluut naar de keuken geretourneerd! Als hoofdgerecht had mijn man een kogelbiefstuk besteld, deze kreeg hij koud en onvoldoende gebakken geserveerd. Hij vroeg om rare gebakken maar niet om rauwe koude biefstuk!! Ik verbood hem deze te eten en deelde met hem mijn ribeye steak. Bij deze gerechten werden frieten geserveerd en ik vroeg er mayonnaise bij. Deze kreeg ik niet gelijk, het duurde even vroeg me af waarom, om vervolgens een klein vies bakje te mogen ontvangen waar duidelijk aangekoekte mayonnaise resten aan zaten met aan de andere zijde ietwat waterige derrie en ook duidelijk de afdruk vanwaar een mesafdruk had gezeten die ribbels had. Ook had ik dorst op een gegeven moment, maar de jonge dame van de bediening was in geen velde of wegen te bekennen! De jonge dame in kwestie had nog bijna geen ervaring met bedienen en kwam huilend vol schaamte aan tafel. Wij hadden met haar te doen! En wij waren niet de enige personen die verschrikkelijk teleurgesteld en boos deze zaak verlieten! Voordat wij weg gingen was er een ander stel dat bij het raam had gezeten ook afgeknapt weggegaan en boos. Ze lieten dit hoorbaar merken en fluisterde tegen de jongedame dat het niet haar schuld was en gaven haar wat fooi. Wij wilden na dit alles zo snel mogelijk weg en betaalden veel te veel voor slecht koud, verlept rauw en vele dingen die niet klopte qua horeca level en niveau. Wij gaan hier nooit meer eten, de prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet met het gebodene en het is smakeloos en vies. Ik raad niemand dit restaurant aan!