1. Gisteren geweest met een Groupon bon (€20 voor 2pers). Heel eerlijk: kan me voorstellen dat ze met zo'n aktie meedoen. Zou er dus echt nooit (weer) naartoe gaan. Snitzels zijn beneden de maat, ben een kleine eter maar een 2e bestellen is toch echt wenselijk, anders heb je echt te weinig. Stokbrood vooraf wel smakelijk, maar duidelijk een euroshopper stokbroodje. Kruidenboter was vies. Snitzel was ook niet lekker, de 2e keek je grijs op het vlees (bedorven?? of op het randje??), te weinig saus erbij, patat te hard en te weinig. Nee, voor het totaal wat we moesten betalen incl. de bon (€ 36) was het ronduit slecht! Kun je beter a-la-carte ergens anders een een lekkere mixed-grill bij een steak house gaan eten, ben je hetzelfde kwijt qua geld en veel en veel beter eten. Als je zelf een schnitzel in de pan gooit is hij nog lekkerder hoor! Ook stonk het er enorm naar rook, wordt gewoon 's avonds gigantisch gerookt daar, vies hoor! Nee, hier zie je ons niet weer!

1,5