1. Met 4 personen onbeperkt vis eten voor 17.50. Er kwam een klein bakje lauwe friet en een klein bakje sla voor 4 personen op tafel. De vis kwam ongegarneerd op tafel. 1 poon was niet helemaal gaar. We bestelden voor 3 personen nog een extra portie, na 15 minuten kwam er 1 portie. Het hoefde voor ons niet meer. Ook werd gevraagd of we zeekraal wilden, ja lekker... maar dat moest wel afgerekend worden bleek later..
    Ik bestelde als niet alcoholdrinker een blond alcoholvrij biertje, daarna nog een en na het opdrinken werd ik draaierig. Ik had niet gemerkt dat het met alcohol was, ik drink zelden bier. Heb de cheffin erbij geroepen.. he wat vervelend sorry!! Je zult maar absoluut geen alcohol mogen hebben.
    Verder buiten de 2 vriendelijke serveersters waren het sjaggerijnen zonder humor. Het was een volle bak daar, mooi uitzicht maar wat mij betreft de laatste keer!!