Op dit adres zit nu: Moeke

1. Ed Heerebout

Wij hadden een dinercheque gekregen voor een volledig verzorgd diner, dus de prijs/kwaliteit hebben wij niet beoordeeld. Wij gingen in de bistro zitten en na het bestuderen van de menu's van bistro en restaurant, besloten we ons te laten verrassen. Daar hebben we geen spijt van gehad. Het smaakte allemaal even lekker en het verrassingsmenu was goed op elkaar afgestemd. De gerechten werden tijdig na elkaar opgediend met daarbij een goede uitleg van het personeel. We hadden ook live muziek wat lekker op de achtergrond bleef en zeker niet overheerste. Dus gewone conversatie was nog steeds mogelijk. Tijdens het gehele diner hebben wij rode wijn gedronken. We weten niet welke soort dit was, maar hij smaakte ons zo goed, dat we daar de hele avond aan zijn blijven hangen. Natuurlijk is niemand perfect en zijn zaken voor verbetering vatbaar, maar daar heb ik persoonlijk niet opgelet en waarschijnlijk omdat alles goed verliep en uitstekend heeft gesmaakt. Chapeau. Wij waren in ieder geval zeer tevreden over de kwaliteit en de bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.