1. Jacques 312 punten

Wij hebben hier van het lopend buffet gebruik gemaakt op advies van onze voorgangers. Vanuit Geldrop hebben we telefonisch gereserveerd en werden door een vriendelijke dame te woord gestaan. Eenmaal aangekomen tref je een echte buurt chinees van vroeger aan waar het "ons kent ons" gehalte erg hoog en het personeel erg vriendelijk. De zaak was behoorlijk gevuld en de soep werd keurig aan tafel geserveerd.
    Het lopend buffet zag er keurig netjes en verzorgd uit, geen uitpuilende bakken eten maar goed gevuld en tijdig bijgevuld. De garnalen zagen er fantastisch uit en smaakten super, wat ook de eigenaresse opviel. Op de opmerking die wij gaven dat we bij wijze van spreken de hele schaal wel zouden kunnen nemen zei ze vriendelijk... dat mag u gerust hoor, brengen wij wel schaal aan tafel, waar maak je dat nog mee!! Ook al het andere was van een zeer goede kwaliteit en continue vers en heet aangevuld. Voor ons een van de beste in de regio en het omrijden vanuit Geldrop zeer zeker waard. Hopelijk gaan ze nog lang op deze wijze verder en onderscheiden ze zich van de vele wokrestaurants of wokfabrieken.