1. Onlangs weer met oma hier gegeten. Erg goed. Ook de bediening is prima. We zaten in de brasserie en de inrichting hiervan wordt toch wel wat oubollig, want het is erg donker.

Vorige recensies van René en Ria Elsten

• We hebben dankzij oma op zaterdag 29 oktober 2011 weer eens bij de Leckerbeck gegeten. Ze wil eigenlijk nergens anders naar toe gezien de eerdere succeservaringen. Ook deze keer was het driegangenmenu in de bistro weer goed in orde. Alleen zat er aan de portobello m.i. niet zo heel veel smaak, maar het speenvarken en het toetje vergoedden alles. Zeker ook gezien de prijs van €16,50. Ook de anderen die aan tafel geschoven waren, waren erg tevreden.

• Met oma zijn we op zaterdag 13 augustus 2011 weer naar de bistro van Zeelandia (de Lekkerbeck) geweest. Oma gaat hier altijd het liefst, omdat het hier altijd goed is. We genoten met zeven personen van het keuze menu. Je snapt niet dat ze dat nog voor €16,50 aan kunnen bieden. Het is werkelijk overheerlijk, zeker met een heerlijk biertje erbij zoals een Leffe blond bijvoorbeeld. We moesten deze keer wel wat langer tussen de gerechten wachten dan anders, maar echt bezwaarlijk was dat niet.

Ik zeg maar: "Mag het niet al te duur zijn, maar heb je lekkere trek,......dan naar de Lekkerbeck!

• Zaterdagavond 4 juni 2011 hebben we met zijn vijven Zeelandia weer bezocht na eerdere prima ervaringen. Het was lekker weer dus we hebben heerlijk buiten op het terras gezeten. Het waaide behoorlijk, maar hier hadden we geen last van. We kozen voor het drie-gangen menu van €16,50. Wij waren er alle vijf uitermate over te spreken. Geen geld voor zo'n klasse maaltijd. Een heerlijke avond hebben we gehad en we komen hier zeker vaker terug.