1. Vanmiddag met familie naar Bolle Jan afgereisd na een bezoek van een nabij gelegen mega tuincentrum. Het was gigantisch druk bij dit restaurant maar we kregen toch een leuke tafel in het zonnetje. Een vriendelijke service maar het wachten duurde toch redelijk lang met de kinderen. Om ons heen werd ook erg veel geklaagd over de lange wachttijden. De serveersters liepen echt hard, daar lag het niet aan. Het is gewoon een verkeerde besparing op de inzet van genoeg personeel op zulke drukke dagen. De pannenkoeken waren erg lekker doch niet al te groot voor het bedrag van gemiddeld 9 tot 12 euro voor een minimaal belegde pannenkoek. We hadden o.a. een Egyptische pannenkoek en een pannenkoek met tonijn. Al met al een hele leuke middag, lekker gegeten, vriendelijke bediening (vandaar ook een 7 voor de service), een mooie plek op het terras maar 145 euro armer voor een paar pannenkoeken en een paar kleine desserts. Wat ons betreft best voor herhaling vatbaar maar op zulke dagen meer personeel inplannen en de prijzen tja voor een minimaal belegde pannenkoek 12,80 euro vragen is erg veel!!