Op dit adres zit nu: Restaurant Shirak

1. E.A. van der Schoor

We hebben hier gegeten met een bon van groupon, soep, maaltijdsalade en koffie.
    We bestelden een biertje en een cola light.
    Na een half uur gewacht te hebben kwam de soep, die was lekker, Daarna 45 minuten gewacht en na diverse malen aan de ober te kennen hebben gegeven dat het toch wel heel lang duurde, kwamen uiteindelijk de maaltijdsalades 1 met kip en 1 met vis, met excuses dat de koks gewisseld waren, maar de mensen die buiten zaten en later kwamen kregen eerder hun eten. De vis op de sla was lekker, de kip op de sla matig, maar de sla was helemaal niet lekker, er zat bijna geen dressing op, dus er zat geen smaak aan.
    Bij het afrekenen van de drank moesten we een duurdere prijs betalen, dan welke op de kaart stond. Normale prijs € 3,50 voor een palmbiertje werd € 3,80 en de cola van € 2,25 werd € 2,50. Wel gereclameerd aan de ober, maar er werd ons vertelde dat de prijzen duurder waren geworden en dat de kassa hierop al was aangepast, maar de menukaarten nog niet. Bijna 9% prijsverhoging voor het bier en 11% prijsverhoging voor de cola, dus ze prijzen zich uit de markt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.