1. Gerard

Wij hebben hier goed gegeten, enige minpunt wij hadden laag gereserveert en zaten hoog. Ikzelf ben redelijk zwaarlijfig en is het niet mogelijk om normaal te zitten op die hoge stoelen bij de hoge tafels. Eten smaakt super lekker, die afwisseling, vooral die wisselende dip bijv pistoe wie heeft dat tegenwoordig nou. Gerechten hoog op smaak. Lekker. Wat ik wel jammer vind, ben hier vaker geweest dat de ene keer het eten goed uit de keuken komt en de anderen keer opeens weer anders. Personeel is leuk in de keuken even een praatje gemaakt met 2 jonge koks erg leuk om te zien als ze hard aan het werk zijn. Andere tapas barren neem een voorbeeld aan de buren jullie hebben altijd hetzelfde. Wisselkaart een super idee, ik kom zeker terug en laat iedereen het weten hoe leuk en lekker het was!!!