1. Tom-Eric 4859 punten

Hier afgelopen dinsdag met mijn collega's geluncht op het terras. Het was lekker weer en ik ben niet binnen geweest, dus van de sfeer daar kan ik niks zeggen, maar dankzij het zonnetje was het buiten goed te doen.

Ik vond zelf de keuze van de (lunch)kaart beperkt en ben daarom voor de Brouwersburger gegaan. De burger zag er interessant uit en smaakte me goed. Ook de dikke frieten erbij waren lekker. Ik vond de prijs wel een beetje tegenvallen voor zo'n simpel gerecht.

De bediening was wisselend qua vriendelijkheid en kwaliteit. Mijn collega had een veganistische salade (dat staat niet op de kaart) besteld, maar er zat weinig variatie in. Toen er door de bediening naar werd gevraagd, en hij dit aangaf werd er goed op gereageerd en kreeg hij wat extra groentes erbij die het allemaal wat lekkerder maakten. De bediende die ons de rekening kwam brengen had echter een beetje een norse blik op haar gezicht en straalde ontevredenheid uit.

Een prima plek voor je lunch, maar wel wat aan de dure kant.

6,1