1. Heerlijk buiten gezeten en een prima maaltijd genuttigd,
    Dagmenu voor maar 15,50 incl. 2 warme groenten!
    Gebakken aardappelen en frites en een fijne pepersteak
    Een fijne Champinonsoep vooraf en een heerlijk dessert na
    Met chocoladenoten cake en ijs met slagroom
    Gewoon super

Vorige recensies van Roely

• R de Graaf

Wij zijn hier dinsdag 7 juni geweest met 2 personen om half 7 's avonds. Was er best wel druk met chauffeurs en andere gasten. Maar het was niet wat ik er van had verwacht.

We kregen vooraf Uiensoep, deze bestond uit een licht gebonden boullion met verschrikkelijk grote uienringen(je moest ze bijna snijden om ze normaal naar binnen te werken)

Je kreeg hierbij een stukje stokbrood met kaasgratin, en 2 blanco stukjes stokbrood, hier had ook wel kruidenboter bij gemogen.

De soep was wel gloeiend heet, dat waren de hoofdgerechten niet meer.

We hadden gekozen voor een pepersteak op een bedje van groen en wat saus. De steak was medium gebakken, maar dit was ons helemaal niet gevraagd, waarom niet? Maar zo lusten we hem wel en is het vlees ook prima te snijden.
    We kregen hierbij geserveerd bakje wortels, bakje boontjes, bakje friet en gebakken aardappeltjes.

Dit wisten we vlot te verorberen zodat we dachten dat het wel aangevuld zou worden, maar helaas.........totdat ze gingen afruimen. Toen werd er ineens gevraagd of er voldoende was geweest omdat alle bakjes leeg waren......tja ik vind dit zelf een beetje mosterd na de figuurlijke maaltijd......

Ik heb de serveerster ook gezegd dat ze dat beter een half uurtje eerder had kunnen vragen.

Maar ze zou het dan goed maken met het dessert.

Ik had een Grand dessert besteld, en de andere persoon een sorbet.

Dit was prima in orde en maakte de maaltijd weer goed.

Dit kan een prima zaak worden maar let dan op deze kleine dingetjes.