Op dit adres zit nu: Rembrandt

1. Met 12 pers. gegeten. Vriendelijke ontvangst. Eerste drankje stond zo op tafel. Duurde heel lang voor bestelling opgenomen werd. Paar voorgerechten konden redelijk door de beugel. De frisse salade was een aanfluiting. Hoofdgerechten schnitzel enorm hard doorgefrituurd, een schoenzool. Gambas volgens kaart zijn een bakje grote garnalen. Veel te weinig frietjes, de formule zit hem in het bijbestellen. Constant werd er gevraagd of we nog wat wilde drinken tot vervelends toe. Heel vaak stonden ze met drankjes aan tafel die waarschijnlijk van andere tafels waren. Tussen de gangen zit heel veel tijd. Maar het toetje sloeg alles maar liefst binnen 20 min. volgde het eerste appeltaartje, de andere 11 tafelgenoten hebben derhalve nogeens 40 min. moeten wachten op dessert, waaronder ook appeltaart. IJs zat vol met ijskristallen en was smakeloos. Slagroom die meteen inzakt. Kortom voor die prijs kun je niet veel verwachten... dat bleek maar weer. Voor ons eens en nooit meer.